duminică, 27 februarie 2011

Adina

Prin octombrie, ce m-am gandit eu? Ia sa vad daca nu pot promova cartea care sta sa apara, pe niste bloguri. Stiam ca sunt multi bloggeri impatimiti de literatura, si daca macar unii din ei ar fi acceptat sa scrie despre cartea mea, tot ar fi fost mai bine decat nimic.
Primul blog gasit a fost http://adinab.wordpress.com/ Apartine unei timisorence, Adina. O coincidenta ca atatea altele despre care voi mai scrie aici. Iata corespondenta mea cu Adina.

06.10.2010
Buna ziua,
Sunt autorul unei carti de povesti pentru copii (si oameni inteligenti) care urmeaza sa apara spre sfarsitul lui octombrie.
In ce conditii ma puteti ajuta la promovarea acestei carti?
Multumesc,
Raul Baz

Buna dimineata,
Felicitari pentru iminenta publicare. Puteti, daca doriti, sa imi trimiteti o imagine cu coperta cartii (sau niste ilustratii) si cateva informatii despre tema, format, cum va putea fi cumparata, etc. Pot sa scriu o insemnare pe blog despre carte, incluzand datele acestea, si pot eventual sa pun un link in blogroll.
Credeti ca ar fi ok asa?
Succes!
Numai bine,
Adina

07.10.2010
Buna dimineata si multumesc pentru raspuns.
Va trimit coperta si textul uneia dintre povesti. Ilustratiile sunt facute de Mircea Doinaru, artist plastic cu expozitie permanenta la Lausanne si cu multe expozitii de succes in lumea intreaga (vezi http://mircea-doinaru.ch/)
Orice forma de promovare mi se pare OK, cata vreme produce efecte, oricat de mici.
Cartea apare in regie proprie, asadar nu este scoasa de vreo editura.
Deocamdata nu stiu cum va fi distribuita, dar cred ca se va gasi la Carturesti. Grosul tirajului (1000 ex) va fi distribuit de mine personal, care voi pleca prin tara pe diverse trasee, mergand, ca sa zic asa, din librarie in librarie.
Cartea nu este scrisa nici pentru profit si nici pentru glorie. Este un cadou facut fetitei mele care a implinit 8 ani.
Daca mi-ati mai sugera cateva links unde as putea incerca sa promovez cartea, v-as ramane recunoscator pentru multa vreme.
Cele bune,
Raul Baz
PS Din pacate, coperta are 20 MB si nu incape in attachement. Va trimit un link catre transfer.ro de unde o puteti lua.

Buna ziua,
Au ajuns fisierele; coperta arata foarte bine, iar povestirea imi place. Voi pregati o insemnare despre carte; cred ca cel mai bine e sa o pun pe blog in momentul in care iese cartea de la tipar. E bine asa?
O sa le spun despre ea si colegilor de la firma care au copilasi; si eu sunt tot din Timisoara, asa ca m-as bucura daca as putea sa iau cartea din vreo librarie de aici, in cadrul "traseului de promovare" :)
Links... Probabil ca va vor raspunde pozitiv prietenii de la 
http://fansf.wordpress.com/, http://bibliotecababel.wordpress.com/, http://capricornk13.wordpress.com/, http://culturalsflearnings.blogspot.com/, http://www.cinabru.info/.
Cam asta ar fi. Va multumesc ca v-ati gandit la mine si pentru ca mi-ati scris. Sper sa aiba un oarecare efect promovarea.
Cred ca o astfel de carte e un cadou minunat pentru fetita dvs. si pentru o multime de alti mici cititori.
Numai bine,
Adina

08.10.2010
Buna dimineata,
Multumesc pentru sprijin. O sa le scriu celor de pe blogurile la care m-ati indrumat.
Este optim sa postati o insemnare atunci cand o sa apara cartea. Ea o sa poata fi gasita la Gaudeamus, in Bucuresti, unde incerc sa inchiriez un stand de cativa metri patrati. O sa caut zilele astea sa vorbesc si cu cei de la Cartea de Nisip. Cat despre Carturesti, se pare ca este foarte dificil de lucrat cu ei, pentru ca au proceduri greoaie si oameni care nu sunt chiar plini de solicitudine.
Best regards,
Raul Baz

Buna dimineata,
Ramane atunci cum am stabilit. Ati putea mentiona chestiunea standului de la Gaudeamus bloggerilor de la fansf.wordpress.com; ei vor fi librari amatori acolo pentru editura Millenium Press, o editura foarte mica din Satu Mare. S-ar putea sa va poata ajuta cu un sfat sau poate cu mai mult.
Imi pare rau sa aud ca cei de la Carturesti nu sunt chiar prietenosi.
Mult succes si o zi frumoasa.
Adina

23.10.2010
Buna dimineata
Cartea a aparut, am luat-o ieri din vama.
Cum fac sa va trimit un exemplar?
Cele bune,
Raul Baz

Buna dimineata,
Imi cer scuze, nu mi-am citit mailurile zilele astea.
Felicitari pentru carte, sper ca arata asa cum v-ati dorit. Intentia mea este sa o cumpar; de unde se va putea lua? O sa pun anuntul pe blog, dar as scrie acolo si cateva informatii despre unde se gaseste cartea.
Numai bine,
Adina

30.10.2010
Buna dimineata,
De aceasta data eu am fost cel care nu si-a citit mails.
Intr-adevar, este o mica problema cu blogurile: sunt atat de multe, incat daca dau fiecaruia o carte epuizez tirajul si ies in pierdere 100% :)
Cartea se gaseste la Timlibris (Eminescu si nu mai stiu unde) si costa 30 lei. Daca ati lua-o de la mine ar costa numai 25 lei (afacere:))
Asadar sa-mi spuneti cum doriti sa facem. Eu plec maine catre Bucuresti si revin pe joi. Sambata sau duminica o sa am o mica lansare (cred ca la teatrul de papusi - sincer nu stiu locul exact, se ocupa o doamna regizor si ma anunta).
Astept si miscarea celor de la Cartea de Nisip, care mi-au promis ca pun cartea la raft.
Va multumesc pentru interes.
Cele bune,
Raul Baz

Aici s-a oprit schimbul de epistole.
La Gaudeamus, intr-una din zile, tocmai cand strigam eu mai cu foc "veniti sa luati cea mai frumoasa carte de povesti de la Andersen incoace", observ un cuplu care se indeparta in mare viteza. "Nu ratati Povestile Mariei, o carte pentru toate varstele" mai strig si, brusc, cuplul face o pirueta si cei doi vin la stand. Se uita pe carte, o cumpara, imi cer autograf si, inainte sa plece, domnisoara imi spune: "eu sunt Adina, de la Timisoara, stiti, cu blogul". Cand am auzit, mi s-au muiat picioarele: "Pai n-ati cumparat cartea de la Timisoara, cum ziceati?" "Nu, zice, n-am mai ajuns la Eminescu. Acum tocmai plecam sa prindem trenul, daca nu va auzeam nu luam cartea"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!