luni, 28 februarie 2011

Disputa

Coincidentele si intamplarile neobisnuite au insotit, pas cu pas, cartea mea, Povestile Mariei. Nu cred ca o sa le pot povesti pe toate, practic cam tot ce s-a intamplat de cand am hotarat sa public s-a situat sub semnul extraordinarului.  A fost de parca subtitlul cartii, "Sapte intalniri extraordinare", ar fi devenit cumva activ in lumea reala. Sau ca si cum cineva s-ar fi gandit sa-i dea dreptate Mariei in disputa cu Raul - tatal ei.

Fragment din "Calandrin, imparatul pestilor
-     


2 comentarii:

  1. Öh, nu, nu asa arata paginile cartii. Aici am folosit stilul dintr-un vechi catalog american (pe la 1923).

    RăspundețiȘtergere
  2. Da!"Calandrin,imparatul pestilor",este povestea care a patruns de la primele randuri citite in sufletul meu si m-am trezit citind,cu lacrimi pe obraz.
    De ce? pentru ca eu am trait,tu si el si noi si...voi,povestea plina de duiosie,de iubire,de dorinta,de resemnare,atunci cand iubirea te face sa invingi orice obstacol.
    Eu adultul si eu copilul apreciem aceasta poveste,care ne leaga atat de mult!
    Multumim,domnule autor ca te-ai gandit si la noi!

    RăspundețiȘtergere

După mine!