joi, 28 aprilie 2011

Cleanin' out my closet

Ei bine, se pare ca dulapul nu vrea sa plece. Inca. Am cautat peste tot cheile de la apartamentul lui mama si nu mai dau de ele. L-am sunat pe soferul cu transportul si am amanat combinatia. Acum, dulapul sta in garaj, linistit. Si imi aminteste, pe nu stiu ce cai, de Eminem:
I'm sorry mama, 
I never meant to hurt you, 
I never meant to make you cry, 
but tonight 
I'm cleanin' out my closet
Pentru mine, Eminem nu a fost, pana azi, pana in clipa asta, decat un mascarici. Brusc, insa, m-am vazut in locul lui, sau, mai bine zis, pe el in locul meu facand ordine intre lucrurile din balcon - cabinetul meu, aranjandu-le, apoi mergand mai departe, dezmembrand dulapul, ducand piesele in garaj, transportand dulapul cu o duba si recompunandu-l undeva, intr-o camera dintr-o casa straina, apoi, peste un timp, scotandu-l in curte si incendiindu-l  intr-o revolta surda, inutila, dar, pana la urma, eliberatoare. Incep sa cred ca generatiile noi, astea pe care pana acum le blamam din principiu, au o fragilitate anume, sunt bantuite de spaime fata de lumea tot mai ostila, care pare a nu le mai incape si reactioneaza prin acest tip de muzica.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!