luni, 11 aprilie 2011

Cum apar prietenii, cateodata

In data de 1 februarie 2008, am primit urmatorul mail:
Sa traiesti dragule!
Nu stiu daca mesajul acesta va ajunge la tine dar mi-ar face placere sa ne mai intalnim candva. Am frunzarit cartea '' Multimi ". Putem lua legatura telefonic la 0244xxxxxx sau 0743yyyyyy ori prin aceasta adresa de e-mail. Sanatate familiei.
                                                                               O.G. Delabreaza
O.G, m-am gandit eu, nu poate fi decat Octavian Goga, zis Gogol, vechiul meu coleg de scoala. Stiam ca locuieste in Breaza, il si cautasem candva, dar fara succes. Asa ca m-am grabit sa-i raspund dupa cum urmeaza:
Gogol, pe terasa resedintei din Breaza

Salut Gogol
Mare surpriza mi-ai facut cu acest mail! Ma bucur ca ai aparut, ca de mai multe ori m-am gandit la tine.
Nu stiu daca ai realizat ca anut trecut te-am strigat dintr-o masina, la Sinaia. Am zbierat de s-a speriat si politistul, dar a trebuit sa plec cu coloana. Mi s-a parut ca ti-am prins privirea o fractiune de secunda, confirma daca este adevarat.
Acum inca si mai multa vreme, cred ca se fac doi ani, am fost prin Breaza cu fiica-mea. Te-am cautat, am gasit un brezean care stia de tine, dar mi-a zis ca plecasesi exact cu o zi inainte pe nu stiu unde (Ghelinta sau ce-o mai fi acum). M-a condus pana aproape de casa ta, am strigat, dar degeaba. A aparut o fetita, sa tot fi avut vreo 10 ani cred si a mers la usa, a batut, dar nu era nimeni acasa.
Sigur ca o sa ne mai intalnim, dar acum astept sa confirmi primirea acestui acest mail.
Toate cele bune
R.B. Delatimis
Si uite-asa s-a reluat o veche si frumoasa prietenie, cand nimeni nu se mai astepta. Deci Gogol trecuse prin Sinaia, intrase, cum ii este obiceiul, in librarie si acolo zarise cartea mea, "Multimi - Puterea de a intelege". A luat-o, a foit-o si, la sfarsit, a gasit adresa de mail.


3 comentarii:

  1. Gogol??? GOGA OCTAVIAN-daca m-as fi intalnit pe strada cu el nu l-as fi recunoscut!
    Timpul!Ce face din noi?
    Ma bucur tare mult ca il vad,macar acum,macar aici...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar trebuie sa recunosti ca e barbat bine :)

    RăspundețiȘtergere

După mine!