sâmbătă, 2 aprilie 2011

O coincidenta fotbalistica

Incepusem sa scriu pe un forum asa:
"Aflu dintr-o stire ca Patriciu re-lanseaza vechea revista Stiinta si Tehnica. OK, frumos. Deunazi acelasi Patriciu a re-lansat Rahan. Intrebarea este urmatoarea: de ce se intampla lucrurile astea? Un raspuns posibil: vor sa atraga de partea lor generatiile care au prins Rahan sau Stiinta si Tehnica.
Mai tine minte cineva ca numai cu cateva saptamani inainte de disputa finala Basescu-Nastase, TVR re-difuza integral meciul de la Sevilla, in care Steaua cu Duckadam a castigat Cupa Campionilor Europeni?"
In acest moment, m-am dus pe Wikipedia sa caut Duckadam, sa vad daca nu cumva i-am scris numele gresit. Si, brusc, mi-au cazut ochii pe data nasterii: 1 aprilie 1959. Bun, stie cineva in cat suntem azi? Daca nu, va spun eu: in 1 aprilie.
Ei bine, astept sa-mi explice cineva de ce m-am gandit eu la Duckadam exact azi, in ziua lui de nastere, eu care sunt un individ anti-fotbal prin excelenta. Inca de atunci, de cand Duckadam a aparat toate loviturile libere trase de Barca, le spuneam tuturor cam asa: "eu de aici inainte o sa ma uit la fotbal cu doua conditii: sa fie vorba de finala campionatului mondial si una dintre echipe sa fie a Romaniei".




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!