luni, 20 iunie 2011

Absurdul desavarsit

Broasca mea testoasa - are si un nume, dar imi scapa acum - a ajuns sa manance aproape orice. Cand am luat-o, nu manca nimic. Apoi a inceput sa infulece rosii. Dupa o vreme, s-a dedulcit si la mere. Ei bine, acum cateva zile am prins-o tragand de o bucata de carnat oltenesc pe care nu-l mai putea manca Richi2.
Broasca in blidul lui Richi2

Dar nu asta este problema. Problema este absurdul desavarsit in care am realizat ieri ca traiesc. Stateam de vorba cu Maria si undeva pe podea, intre noi, broasca incerca sa sfasie o bucata de mar. Cum nu are maini apucatoare, de cate ori deschidea botul ca sa apuce marul, nu reusea decat sa-l impinga un centimetru mai incolo. Asa ca am pus piciorul stavila si broasca a putut sa muste linistita din fructul altminteri interzis. In acea clipa, am realizat cat de absurd este totul! Niciodata nu mi-as fi putut imagina ca o sa ajung vremurile in care sa stau pe un scaun, intr-un apartament de bloc din Timisoara, tinand cu degetele de la picioare o felie de mar, ca sa poata musca din el o broasca testoasa! Daca cineva mi-ar fi spus asta pe vremea cand eram la Sinaia, consilier local si director la Protocolul de Stat, probabil ca i-as fi zis ca nu e zdravan la minte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!