sâmbătă, 16 iulie 2011

Incurcaturi de limba

Exista niste incurcaturi de limba care imi plac in mod deosebit. Probabil ca se numesc cumva, dar nu am habar cum. Cine stie, sa-mi spuna. Merci.
Exemple:

ți-am cămat călcașa
am băgat cuptura in friptor
am băgat aca-n aț
te-au țânțit ciuparii

Una dintre cele mai tari incurcaturi de felul asta a fost produsa de mine. Ii povesteam unui amic niste scene din "Toamna Patriarhului" a lui Marquez. Cand am ajuns la cea mai tensionata, pe care tineam cel mai mult sa i-o spun frumos si care culmina cu declaratia "esti un rahat, generale", am scos din mine urmatorul text: "esti un generat, rahale". Bineinteles ca tot efectul s-a dus pe apa Sambetei, dar ne-am ales macar cu o burta de ras.
Oricine stie astfel de incurcaturi de limba, este binevenit daca se decide sa le scrie pe-aici. Multumesc. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!