marți, 19 iulie 2011

Poze din mers

Am trecut prin Sucevita cu viteza legala si m-am oprit doar cat sa fac cateva poze, dar fara sa cobor din masina. Efectiv nu mai am rabdare sa intru si sa vad aceleasi lucruri. Si nu-i inteleg pe cei care fac turul manastirilor. Nu ii cred, pur si simplu, ca simt o mare evlavie, ori vreun fior oarecare, dupa ce intra in a patra manastire si gasesc inauntru aceleasi chipuri pictate, aceleasi straie cernite si acelasi miros de lumanari.

Eu cred ca daca simti ceva, poti sa te duci la biserica din colt, exact cum te duci sa-ti iei paine de la magazinul de dupa bloc. Nu-mi vine a crede ca Dumnezeu se afla in mai mare masura la Putna decat la biserica din Comarnic. Asa ca mai degraba ar fi de crezut ca turistii din Bucovina se duc la manastiri doar ca sa faca poze, pe care sa le puna in albume (sau pe bloguri, ca mine) si in rest sa se distreze seara la focurile de tabara inaltate prin mai toate curtile pensiunilor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!