marți, 12 iulie 2011

Sex la pensiune

Brașov. Aștept ora 12 ca să plec din pensiunea Deutsches Haus. Frumos, modern, nimic de zis. Dar scump. 135 de lei pe noapte fără mic dejun. Am ajuns la ora 2 dimineață și am oprit la prima pensiune care mi-a ieșit în cale. Acolo îmi cereau 180 pe noapte. Așa că am plecat frumușel și m-am plimbat prin oraș. E o plăcere să vagabondezi pe patru roți, noaptea prin Brașov. Nu sunt mașini, nu te enervează nimeni, așa că poți să te pierzi pe ce străduțe vrei tu fără să te blochezi la fiecare intersecție.
Până la urmă am dat peste Deutsches Haus și mi-am spus că nu are sens să continui căutările. Așa că am plătit și m-am cazat la camera 2. Ora era 2:55. Deasupra, unii făceau sex. Inițial am crezut că dau iarăși peste vechiul meu blestem de a locui sub unii care bat în diverse obiecte. La Sinaia, deasupra dormitorului meu, era o cameră a familiei Găman. Unul din nepoții lor nu făcea decât să bată cu un băț în pereți, dușumele, mobile. Le-am sugerat și părinților și bunicilor copilului să îi cumpere jucării, cărți de colorat, să-i dea ceva ca să renunțe la bătut. Dar n-am avut cu cine să mă înțeleg. Peste o vreme, am văzut copilul afară, în curte, bătând cu bățul în pământ, în pietre, în copaci.
La Timișoara, deasupra noastră locuiește o familie de pensionari pe nume Plavoșin. Domnul a fost tehnician dentar, fata dumnealui este stomatolog, iar el îi prepară niște substanțe, pentru care trebuie să piseze ceva într-un mojar. Așa că bubuie tot la două zile. În plus, sâmbătă și duminică nevasta-sa gătește întotdeauna fripturi, pentru care bate la nesfârșit carnea cu un ciocan. Atât de rău m-am iritat într-un week-end, încât mi-am făcut planuri să fixez pe tavan o foaie groasă de tablă, să mă sui pe un scaun și să bag în ea, pieziș, un picamer, să nu mai știe Plavoșin pe unde să se ascundă.
Când m-am introdus în pat și a început bubuiala, am avut pentru o secundă senzația că iar sunt la Sinaia, cu copilul Găman mișunând deasupra tavanului și trântind cu bățul lui în podea. Dar, slavă Domnului, era altceva: oamenii de deasupra făceau sex. Așa că nu m-am enervat deloc, ba chiar am adormit gândindu-mă la lucruri plăcute.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!