joi, 4 august 2011

A inceput sa ma roada invidia

Sincer sa fiu, mie a inceput sa-mi placa de Becali, ba chiar sa-l invidiez. As vrea si eu sa injur la liber, pe cine am chef, la televizor si sa nu mi se intample nimic. Prima data m-as duce direct la primarie si l-as lua pe Ciuhandu la omor: "manca-te-ar cainii de tigan nespalat, jigodie ordinara, tradator al revolutiei, mafiot cu fata umana, Osama al Banatului" si tot asa. I-as zice pana mi-ar pieri vocea. Apoi m-as duce acasa linistit si, cand m-ar suna de la televiziuni, le-as lua si pe fatucile alea la intrebari: "dar cine esti tu, zdreanta nenorocita, sa ma intrebi tu pe mine?" Dar deh, eu nu sunt Becali, asa ca n-o sa am niciodata prilejul sa traiesc aceste minunate clipe.


2 comentarii:

  1. ...incepe sa ma roada si pe mine,i-as spune tinrelului din primaria azuga,:"du-te in puii mei de oportunist,cu drag de inavutire,neica nimeni ce esti..."!,dar nu sunt becalii...ce naspa!...si i-as mai spune lui boc...."imi bag picioarele in noul CIM al vostru!nu voi a-ti zis sa avem doua servicii?de ce mama naibii nu pot face asta!"

    RăspundețiȘtergere

După mine!