vineri, 9 septembrie 2011

Aritmetica Herbalife

A noua zi cu Herbalife. Simt in mod deslusit ca slabesc. Singura problema e ca mi s-a terminat cutia cu prafuri care trebuia sa ma tina doua saptamani. Fac investigatii si nu reusesc sa gasesc explicatia.
Am descoperit o chestie cam aiurea, astept sa ma intalnesc cu meseriasul care mi-a dat produsele, ca sa vad ce zice. Iata despre ce e vorba. Pe cutie zice asa: 
INSTRUCTIUNI DE FOLOSIRE:
Amestecati doua linguri (26g) de pudra cu 250 ml de lapte...etc
Prin lingura se intelege lingura de plastic pe care o primesti de la ei cand incepi cura.
Sa facem un calcul: doua linguri au 26 g, inseamna ca o lingura are 13 g. Eu inlocuiesc doua mese pe zi cu prafurile Herbalife, deci pe zi folosesc patru linguri, adica 52g. Asadar in 30 de zile, am nevoie de 52 inmultit cu 30, adica de 1560 g. 
O cutie cu prafuri are 550 g (asa scrie pe ea), deci doua cutii au 1100 g. 
Eu, pentru trei luni de cura, am primit 6 cutii, ceea ce inseamna 2 cutii pentru fiecare luna. 
Concluzie: eu am nevoie de 1560 g/luna si am primit 1100 g/luna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!