marți, 20 septembrie 2011

Caini de caini

La Cota 1000, situata pe granita dintre Prahova si Dambovita, m-am reintalnit cu baietii de la Economat. Parte din ei au plecat la hotelul Mara, dar altii au venit la Cota 1000. Exact ca in vremurile bune, am stat la o mica discutie cu Sorin, un tip excelent care, pe vremea mea, era sef de sala la restaurantul Economatului. Era acolo si Pavel bucatarul, pe care doar l-am zarit undeva in spatele hotelului, mai era si Edith, pe care am vazut-o la receptie. Practic, am avut o jumatate de ora plina, in care mi-am adus aminte de tot felul de oameni si intamplari de acum aproape zece ani.

Ce mi-a placut in mod deosebit a fost trupa de caini. Acolo, in paduri, e clar ca te poti astepta la intalniri interesante, asa ca niste caini lipsiti de prejudecati sunt foarte potriviti pe langa casa. La Cota 1000 am vazut niste caini adevarati: caini de caini, cum ar zice unii.
Caine acceptabil
Caine fabulos
Asteptand hrana, ca sa se poata lupta cu ursii
Ucenic




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!