sâmbătă, 3 septembrie 2011

Herbalife si talharul

A treia zi de Herbalife. Trebuie sa recunosc ca ieri a fost ceva mai greu. Pe la 4 m-a apucat foamea si am rabdat pana la 7. Mi-am facut o tigaie mare cu mancare si nu am izbutit sa o termin (cu o seara inainte, alaltaieri, izbutisem). Acum nu mi-e foame, dar asta nu inseamna nimic, pentru ca sunt obisnuit sa sar peste micul dejun. Maria vrea neaparat sa bea si ea shake de la Herbalife si apare o problema: nu ne putem trezi la aceeasi ora. Pana la urma, o sa fac un shake numai pentru ea, ca sa se linisteasca. N-am vazut demult o persoana atat de curioasa.
Ieri am inceput sa asud si vad ca astazi e la fel. Transpir stand pe loc, ca efect al detoxifierii. Ma intreb cat o sa mai dureze. Unii zic ca dupa ce te-ai intoxicat 20 de ani, nu te poti dezintoxica decat in alti 20. Ori eu nu cred asta. Talharul a talharit o multime de ani si s-a mantuit intr-o secunda, pe cruce.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!