miercuri, 7 septembrie 2011

Maria și mijloacele de transport

Sunt gata să fac pariu cu oricine că nu ghicește din 500 de încercări ce a făcut Maria ieri, după școală.
De obicei, eu o iau la ora 6 (adică 18) de la școală și o aduc acasă. Uneori, merge la o colegă și o iau mai târziu de acolo. Ei bine, ieri a fost una din zilele în care s-a înțeles cu o colegă, așa că a rămas să o ia maică-sa pe la 8 (adică 20). Toate bune și frumoase, am putut să mă ocup serios de masa de seară, să gătesc ceva mai interesant - văd că programul asta de slăbire mă face să-mi doresc mâncăruri gustoase.
Maria a venit pe la 9 (adică 21). Și mi-a dat vestea: distracția fetelor a constat în plimbarea cu elicopterul!
Ca să nu o mai lungesc, părinții colegei la care s-a dus ea au la firma un elicopter așa că s-au gândit să meargă acolo și să ducă fetele acasă pe calea aerului. Acum, Maria socotește cu ce mijloace de transport a mers în cei aproape nouă ani de când a răsărit pe acest pământ. S-ar părea că mai are să se suie în submarin și în rachetă, în rest le-a încercat pe toate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!