marți, 6 septembrie 2011

Un repetent pe nume Jakob

Maria si-a facut cont pe Facebook. Chestia asta mi se pare OK cata vreme pot sa o tin sub control. Dar deja vad ca au aparut pe-acolo "prieteni" despre care nu am auzit niciodata. Spre exemplu, un anume Jakob. Acest Jakob, m-am gandit eu, trebuie sa fie un analfabet de tip nou, din aia care nu au habar sa scrie nimic corect si mai degraba scot sunete nearticulate decat sa rosteasca ceva. De unde am scos-o? Pai iata de unde. Maria a urcat urmatoarea poza:


La scurt timp, a aparut un comentariu care suna asa: "hehe cooles picc". Adica ce inseamna asta? Cine poate sa scoata asemenea hahaieli agramate? Pai cine altul decat vreun repetent, mi-am zis eu. Cand am intrebat-o pe Maria, mi-a zis ca e un tip din Viena, elev, pe care l-a cunoscut in saptamana aia cand a participat la schimbul de familii. Aha, deci nu e vreun repetent... Dar de ce scrie in halul asta? Se pare ca nu intereseaza pe nimeni. 
In orice caz, am simtit ca ma inteapa inima cand am vazut ca Maria a dat "like" la comentariul asta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!