sâmbătă, 29 octombrie 2011

Mintea copiilor

Am mai scris pe blog despre prietenul meu din copilarie Nicu, pe care-l porecleam Buric.

Omul asta a trecut prin atatea intamplari, incat ar fi putut lansa o carte de mare succes. Cu timpul, o sa scriu mult mai multe despre el si despre felul in care am "colaborat" la diverse aventuri. Acum insa, vreau sa scriu ceva care este de-a dreptul uimitor. De ani si ani, Nicu Buric a devenit Nae. Asa il stie lumea prin Sinaia, asa o sa-i spun si eu. Are un punct - sau cum s-o numi - de schimb valutar. Sta acolo 8 ore pe zi si, cat nu are clienti, trebuie sa faca ceva. Drept pentru care si-a tras internet si il foloseste. Problema e CUM il foloseste.
Ei bine, Nae joaca non-stop jocul numit "Empires & Allies". N-am habar cum se joaca si nici nu vreau sa aflu. Fapt e ca atunci cand intru pe Facebook, vad adeseori notificari de genul "Cutare si Cutarescu are now friends". Intr-o zi, inainte de a afla cu ce se indeletniceste Nae, am vazut o astfel de notificare: "Nae and Berkeren Gozalan are now friends". Mama mia, ma gandeam - ce tare e Nae, isi face prieteni prin toata lumea, poate are de gand sa calatoreasca etc. Si atunci m-am uitat la poza acelui Berkeren Gozalan, ca sa vad si eu ce prieteni are Nae. Ia priviti:
Uite-asa am aflat eu adevarul si am avut si prilejul sa descopar ca Internetul ne ajuta, pe unii dintre noi, sa dam mai curand decat ar fi cazul in mintea copiilor.



Un comentariu:

  1. persoana din imagine este sinele copilăriei mele

    instagram berkerenn0

    en sevdiğim kişi cansu yüksel
    instagram

    RăspundețiȘtergere

După mine!