sâmbătă, 29 octombrie 2011

O ora in plus

In noaptea asta se schimba ora! La 4 dimineata, ne sculam, ne uitam la ceas, il dam inapoi pana arata ora 3 si ne culcam la loc. Asadar, prindem o ora de somn in plus. Foarte frumos, alteori pierdem o ora.
Actiunea asta pe care o exercitam noi asupra timpului, prin lege, poate da nastere la multe intamplari ciudate. Ma gandeam cum ar fi sa existe un testament in care sa scrie ca in data de 25.03.2012, la ora 3:00, eu devin mostenitorul unei averi de un milion de lire sterline. Clauza e ca nu pot ridica banii decat intre 3 si 3:30 si daca nu am facut asta, adios bani. Dar vezi ca la data aia, la ora 3:00, ceasul sare brusc la ora 4:00. Executorul se uita la ceas si constata ca m-am prezentat la 4 si un minut, asadar nu-mi mai da nimic, imi anuleaza testamentul, eu il strang de gat, ajung la puscarie etc.
Pentru cei care vor sa faca testamente, iata o lista a schimbarilor de ora pana in 2020. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!