duminică, 13 noiembrie 2011

Apocalipsa PSD

Azi, 13.11.2011, Mircea Geoană a primit lovitura de grație de la cei care cu numai doi ani în urmă îl numeau „cel mai bun produs politic românesc” și în multe alte feluri, cu multe epitete din cele care se foloseau îndeobște în legătură cu Corneliu Coposu. Liderii partidului, întruniți la Comisia de Integritate au votat excluderea acestui mare om din PSD. Cel mai probabil, el va fi exclus. Râsul este deja homeric.
Dar iată ce am descoperit, uitându-mă la scorul cu care a trecut propunerea de excludere, anume 43 la 5. Este vorba de intevenția nemiloasă a lui 11, număr care, deși n-a produs Apocalipsa generală, văd că generează diverse apocalipse mai mărunte. Azi a început apocalipsa PSD, să vedem ce mai urmează. Acum fiți numai atenți la descoperirile mele, comparabile doar cu catrenele lui Nostradamus.
Azi este 13.11, deci vom lucra cu cele două numere prime 13 și 11. Observăm că între 11 și 13 se mai află un singur număr, anume 12. Să-l reținem, rolul lui este major.
Acum, să aplicăm cele patru operații numerelor prime 43 și 5, cele de la Comisia de Integritate a PSD:
43-5 = 38, iar 3+8 = 11
43x5 = 215, iar 2x5+1 = 11
43+5 = 48, iar 4+8 = 12
43/5 = 8.6, iar 8x6 = 48 si 4+8=12
Mai departe, țineți-va bine: numele lui Mircea Geoană are exact 12 litere, iar numele lui Victor Ponta exact 11. Așadar, 11 îl înlătură pe 12 !!!!!!
Dar lucrurile nu se opresc aici. Aplicând puțină Gematria, deci atribuind literelor numere, obținem, pentru Mircea Geoană, 92 și adunând cifrele lui 92 îl regăsim pe 11 !!!!!
Și ar mai fi multe, dar mă opresc aici, cutremurat de aceste descoperiri. Mă duc să iau o sticlă de Teachers, ca să mă apar de asaltul lui 11.
PS. Mai multe despre Gematria aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!