luni, 14 noiembrie 2011

Cotrobairea

Ia te uita peste ce dau eu cotrobaind prin hartii! Ce mai vremuri... Ciorbea... Congrese... Intalniri... Planuri... Oricum, de demisionat nu am demisionat niciodata. De dus pe la ei nu m-am mai dus niciodata. Nu e amuzant? Dupa toate socotelile, eu sunt inca membru PNTCD, pentru ca nu am fost exclus si nu am demisionat. Dar in care PNTCD, ca sunt vreo 5? Poate sunt membru in toate, ma gandesc ca fiecare cum se supara si face un nou PNTCD, ia cu el baza de date. Nu ar fi asta o performanta demna de Cartea Recordurilor? Oricum, stiu ca se practica.

Pe vremea cand umblau oamenii lui Nastase sa ma dea jos de al Protocolul de Stat, m-am trezit cu un tip care mi-a propus sa ma inscriu la PDSR, ca sa raman pe functie. Mi-a zis ca aranjeaza el, ca i-a placut de mine ca una ca alta. Eu am zis nu, la care tipul, ca sa ma convinga, mi-a zis "ia uitati-va aici" si a scos doua legitimatii: pe una era el ca membru PDSR, pe cealalta tot el, ca membru PNL. Ambele stampilate, cu cotizatia la zi etc. Imi tot explica ca alea sunt doar niste hartii, ca nu conteaza, c-o fi, c-o pati. Eu am tinut-o pe-a mea: NU. Si NU a ramas, iar dupa cateva luni m-au si debarcat.
Ce-am realizat cu asta? Pai ce sa realizez altceva decat ca acum sunt membru in cinci partide cu numele PNTCD, adica l-am taiat de departe pe tipul ala? Am batut recordul, imi inchipui. Cu toate ca daca ma gandesc bine, stiu vreo cativa indivizi din cei care apar la televizor si care nu au ratat niciun partid. Si nu e exclus sa aiba carnete valabile si acum pe la mai multe, nu de alta, dar ca sa aiba continuitate, sa fie membri vechi, sa nu stea la coada cand s-or imparti functiile prin administratie, in caz ca se schimba puterea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!