sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Minutul apocaliptic

Cel putin senzational! Aseara pe la 11, ma gandeam sa ma culc, fericit ca am sacapat iarasi de apocalipsa. M-am uitat deci la ceas si ma pregateam sa inchid taraba, cand mi-a venit ideea: ia stai sa treaca si 11:11 seara. Corect, nu? La 11:10, m-am uitat la ceas din nou, pregatit pentru orice. La si 11, am inceput sa privesc secundarul. La 11:11:11 am facut captura de ecran. Iata ce-a iesit:

Ei bine, exact in minutul ala, adica la ora 11:11, cineva a intrat pe blogul meu si contorul a sarit cu o unitate, ajungand la numarul 20.111, dupa cum se poate vedea. Carevasazica, acesti 11, 111, 1111 etc, au ei o socoteala a lor si se grupeaza pe ici pe colo in mod straniu, ingrijorator si prevestitor de apocalipse. Dupa cum se vede, display-ul meu era plin de 11 la ora 11:11:11. Probabil ca s-a si produs in clipa aia o apocalipsa, dar nu mi-am dat eu seama. De exemplu, poate ca in acel minut mi-au murit 4 miliarde de celule. Tinand cont ca de obicei, intr-un minut mor numai 3 miliarde, a fost vorba de o apocalipsa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!