joi, 22 decembrie 2011

O tristete

Aflu cu tristete maxima ca din martie se va inchide hipermarketul Real din Ghiroda. Nu ca m-ar durea pe mine ca au pierdut aia nu stiu cate sute de milioane, insa e vorba exact de Real-ul la care merg eu sa fac cumparaturi. Ma duc acolo pentru ca e destul de aproape, intr-o zona cu circulatie mai blanda si, in plus, nu prea are clienti, lucru care-mi permite sa ma plimb linistit printre rafturi, fara sa trebuiasca sa ma tot ciocnesc cu cosul de tot felul de indivizi cu cefe de taure, care mai si urla unii catre altii.
Chestia e ce eu demult auzeam vorbe pe tema asta. Odata chiar am asistat la o cearta intre niste tipi de la paza si o casierita. Unul dintre ei a zis: "abia astept sa se inchida magazinul, sa ajungi pe drumuri". Deci oamenii aveau perceptia esecului investitiei. Stand toata ziua pe-acolo, vedeau cu ochiul liber ca nu sunt clienti destui si intuiau ca treaba asta o sa aiba un sfarsit trist. Asta e, voi fi nevoit sa ma duc din nou la Metro din Torontalului, ca si ala merge slab, e mai mereu gol. Dar pana acolo am de mers, nu gluma, prin aglomeratie. Sper sa nu-l inchida si pe el.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!