vineri, 10 februarie 2012

Iarna adevarata

Alaltaieri dimineata, se plangeau vecinii de bloc ca afara sunt -18 grade. Li se parea ceva fantastic, care trebuie povestit, discutat etc. Eu, care faceam de garda la Focsani, in vremea armatei, la -35 de grade, nu gaseam nimic spectaculos in toata povestea. Crescut la Sinaia si invatat cu gerurile, -18 mi se pare o joaca. 
Dar iata ca azi sunt -21. I-am zis Mariei: "e momentul sa vezi si tu ce inseamna un gerulet". In rest, toate sunt la fel: ciorile in copaci, Bega inghetata, Richi se precipita...

N-au vazut timisorenii asa ceva de multa, multa vreme. Prilej de meditatie: nu se stie niciodata ce poate sa dea peste tine. 
In ce ma priveste, am avut parte din nou, dupa atatia ani, de un mic derapaj pe o strada din multele pe care n-au ajuns utilajele primariei, am lopetit la troiene ca sa pot scoate masina, m-am batut cu zapada - mai bine zis am fost batut de Maria, ce mai, am avut si am parte de iarna - una adevarata.
Parbrizul vazut dinauntru



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!