miercuri, 18 aprilie 2012

Făcături cu Helen Mirren

1. Există o actriță britanică pe nume Helen Mirren, care a avut și are succes. A câștigat și premii internaționale, așa încât se pare că este ceva de capul ei. Eu am văzut-o în filmul "The Queen" și nu pot să spun că a jucat rău sau bine.
   Dar scriu despre ea pentru că au apărut niște reportaje ale căror titluri sună cam așa: „Povestea actriței care la 66 de ani arată ca la 30. A luat un Oscar la 61 de ani și este adorată de milioane de fani". E vorba de această tipă, Helen Mirren.

Bun, să zicem că treaba e adevărată, individa arată de 30 de ani, dar are 66. Ei și? Care e marea realizare aici? Ce e demn de reținut despre o tipă care arată de o vârstă deși are alta? Oameni buni, Helen Mirren nu „este” de 30 de ani, ea „arată” de 30, înțelegeți? Asta e o înșelătorie, ea arată cum nu este, ce e atât de greu de înțeles? De ce trebuie făcut un reportaj pe tema asta? De ce trebuie ca tinerii să spună extaziați (cum am avut ocazia să constat) chestii de genul „Fii atent cum arată, îți vine să crezi că are 66 de ani?” Dacă Mirren ar fi găsit o metodă „să rămână” de 30 de ani, atunci da, aș fi fost și eu extaziat. Dar așa? Mirren va îmbătrâni ca noi toți și va fi înmormântată ca noi toți. Ce e remarcabil în faptul că la 66 de ani ea arată ca la 30? De ce ne preocupă astfel de mistificări? Până la urmă, tipa asta nu e decât o bătrână deghizată în femeie de 30 de ani!
2. Am avut curiozitatea să caut pe IMDB. Am găsit acolo fotografii ale lui Mirren în care se vede limpede că ea arată nu de 30 ci de 66. Prin urmare, reportajul de la care am plecat e o făcătură de doi lei, ceea ce mi se pare încă și mai grav. Niște tipi perverși au inventat ceva care devine scop în viață pentru tineri. „Vrem să arătăm și noi de 30 de ani când vom avea 66!” strigă ei în cor, fără să știe că de fapt întreaga poveste e o făcătură. Uite-o pe Mirren la 66 de ani, arătând ca de 66 de ani:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!