duminică, 19 august 2012

O domnisoara blonda si grasa

Cum spuneam, miercuri am mers la Serengeti cu Maria, Michelle si Karin. Punctul de atractie principal a fost KUMBA - pendulul urias in care se suie oamenii ca sa fie balanganiti, ajungand pana la inaltimi de vreo zece metri. Se suie acolo oameni de toate varstele, fara niciun fel de problema. Eu n-am incercat, sincer nu ma atrage in vreun fel. Lui Karin i-a fost frica, dar pana la urma s-a dus.
Tot asteptand eu ca fetele sa ajunga la saturatie cu pendulul KUMBA, am urmarit, cum fac de obicei, oamenii. As putea povesti despre multe figuri si atitudini pe care le-am intalnit acolo, dar o sa ma refer doar la o domnisoara blonda, foarte grasa. Atentie, nu spun ca asta era ceva care i s-ar putea reprosa acelei domnisoare, nu consider grasimea ca fiind ceva infamant (eu insumi sunt un grasan), nu rad de grasi etc. Mai pe scurt, faptul ca scriu despre o domnisoara foarte grasa e ca si cum as scrie despre un baiat cu ochii foarte albastri. E o descriere, nimic mai mult. Stiu ca exista persoane care nu vor admite asta si care ma vor acuza de tot felul de atitudini discriminatorii etc. Mi se rupe.
Asadar, domnisoara despre care vorbesc, a venit insotita de alte doua domnisoare si s-a suit, impreuna cu ele, in KUMBA. De indata ce pendulul a inceput sa-si mareasca amplitudinea, ridicand nacela - sau cum s-o fi numind - la inaltimi tot mai mari, domnisoara aceea a inceput sa tipe. Ideea e ca acolo, in masinariile alea, multa lume tipa. Maria imi spunea ca este o mare eliberare sa poti sa tipi cat te tine gura cand te afli in plin zbor. Dar domnisoara despre care vorbesc eu tipa mult mai tare decat oricare alta persoana. In plus, avea un timbru neplacut, ceva care ma facea sa ma gandesc la un animal torturat. Mai mult decat atat, tipatul domnisoarei a devenit la un moment dat continuu, facandu-i pe toti ceilalti sa taca, de parca ar fi recunoscut: "domne', e clar, n-are rost sa mai tipam, fata asta ne intrece pe toti, ne da lectii la orice ora". Cred ca daca ar participa la un concurs de tipat, aceasta domnisoara ar castiga primul loc, juriul votand pentru ea in unanimitate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!