joi, 29 noiembrie 2012

Disparitia lui Mr. Bean

O stire care a trecut aproape neobservata: actorul Rowan Atkinson renunta sa mai interpreteze personajul Mr. Bean. Mare paguba, pentru mine, nu e. Niciodata nu mi-au placut scalambaielile acestui tip. Umorul promovat de el mi s-a parut mult prea facil si intotdeauna mi-am spus ca un om matur care se stramba in halul ala nu reuseste decat sa fie penibil. Dar deh, daca englezii gusta asemenea lucruri, sa fie sanatosi.
Rowan Atkinson are si o motivatie pentru decizia pe care a luat-o. Ea suna cam asa: 

"În afară de faptul că abilităţile fizice încep să scadă, cred că o persoană care se comportă copilăreşte la peste 50 de ani devine un pic tristă. Trebuie să fii atent"
Parerea mea e ca tipul greseste. Situatia cuiva de peste 50 de ani care se comporta copilareste, nu devine deloc trista. Doar scalambaiala este trista. Poti sa fii copil pana mori si asta e un lucru despre care vorbea si Cristos: "Adevăr vă spun, dacă nu vă veţi întoarce şi nu veţi deveni asemenea copiilor, nu veţi intra în împărăţia cerurilor". Mister Bean ar putea lua decizia sa renunte la grimasele lui jalnice si la sunetele infantile pe care le produce tot timpul si care nu definesc copilaria, fara ca prin asta sa renunte la comportamentul copilaresc. El ar putea sa fie usor naiv, sa nu ia in seama rautatea celorlalti, sa se joace pur si simplu, sa relationeze cu alti oameni de peste 50 de ani care inca mai sunt copii etc. Adevarat, in felul asta ar disparea Mr. Bean, cel pe care-l cunoastem, dar ar aparea un personaj cu mult mai interesant. Parerea mea - vorba lui nea Nicu Vacaroiu, un copil si el (copil de suflet, desigur, al lui Ion Iliescu).







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!