marți, 22 ianuarie 2013

Conectarea la aparate

"Ferească sfântul să fii forţat să trăieşti când vrei să mori! Nu poţi dormi bine când ştii că totul este plătit de guvern. Această situaţie nu va fi rezolvată până nu îi laşi să moară mai repede. Nu am nevoie de astfel de îngrijiri medicale. Voi muri rapid"
Cel care a declarat aceste chestii are 72 de ani, se numeste Taro Aso si este ministrul de finante al Japoniei (ba chiar si vicepremier, daca am inteles eu bine). Ia uite-l:
El se refera la faptul ca multi japonezi, cand intra pe ultimul drum si devine evident ca nimeni nu mai poate face nimic pentru ei, sunt mentinuti in viata cu ajutorul unor aparate pana mor in ciuda respectivelor aparate. Asta inseamna  costuri. Si unde sunt costuri apar posibilitati de economisire. Taro Aso a declarat in scris ca nu este de acord ca viata lui sa fie prelungita artificial de medici.  Buuuuuuuun.
Eu unul sunt de acord cu japonezul. Daca as avea legislatie adecvata, as semna si eu o hartie ca aia, prin care sa-i dezleg pe medici sa dezlege aparatele. Dar intrucat ma gandesc ca pana se va pune problema in felul asta ar mai fi ceva vreme, o sa pun cu totul alta intrebare, pe care mi-o sugereaza poza japonezului. Asadar: admitand ca e clar ca individul arata de 50 de ani, de ce naiba e plina presa de doi lei (singura care conteaza) de poze cu tipe care au 87 de ani si arata de 41, dar de barbatii care au 72 si arata de 5o nu pomeneste nimeni?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!