miercuri, 25 septembrie 2013

Povesti cu si despre sex(9)

Aflam cu veselie ca in Suedia este permisa masturbarea in public. Conditia este una singura: sa nu faci chestia asta pentru sau in fata unei persoane anume. Bravo, Suedia! Ai reusit sa asimilezi ejacularea - componenta pana acum intima a actului sexual, cu un scuipat oarecare... 
Asadar, sa zicem ca eu ma duc intr-un loc public din Suedia, ma asez la o terasa si comand beri. Stand eu linistit si savurand respectiva licoare, ma uit cum trece lumea in sus si in jos prin locul ala public. Si ce sa vezi, dintr-odata imi cad ochii pe o femeie din cele despre care spunea raposatul Tibi B (Dumnezeu sa-l ierte!) "ba, pe lumea asta sunt femei facute in ciuda p..ii." Adica, mi-a explicat el, femei pe care, daca n-ar fi tot felul de cutume, reguli, restrictii, procedee etc, ai avea toata indreptatirea sa le iei frumos de mana, sa le tragi mai spre partea aia pe care scrie "Nu calcati pe iarba" si sa le reg... sa le reglezi mecanismele... Ma rog...
Vazand eu o astfel de femeie, dar avand 18 beri la bord, parca parca mi se pare cam dificil sa alerg dupa ea, asa incat desfac frumusel prohabul, slobozesc ceea ce statea ascuns sub el si incep sa ma masturbez linistit. Ceilalti suedezi care stau pe terasa respectiva, intorc capetele, sau poate holbeaza privirile, asta n-am de unde sa stiu, dar eu ii dau inainte, cu increderea si siguranta date de faptul ca ceea ce fac eu este perfect legal. Tipa care m-a starnit s-a dus demult, dar eu stau si ma uit prin multime, linistit, pentru ca intr-o tara precum Suedia exista multe alte tipe din aceeasi categorie, dintre care precis vor mai trece destule prin zona, asa ca apetitul meu va ramane treaz. Politisti si politiste vor patrula prin zona, ma vor vedea, se vor uita daca nu cumva in fata mea e cineva pentru care fac eu ceea ce fac, vor constata ca nu, nici pomeneala, asa ca isi vor vedea de treaba lor, lasandu-ma sa-mi continui distractia. Nu le va pasa ca prin fata mea trec copii, fete si baieti cu cosuri pe fata, calugari. Poate sa treaca insusi Cristos pe-acolo, n-am eu nicio treaba.
Asa o fi in regula? Catre asta ne indreptam cu totii? O sa ajungem vremuri in care in timp ce vom merge pe strada o sa intalnim oameni care se masturbeaza linistiti, cu ochelari de soare la ochi, ca sa nu poata spune cineva ca actul lor vizeaza o anumita persoana? O sa calcam cu grija pe caldaram ca sa ocolim rodul muncii onanistilor, asa cum acum pasim in laturi ca sa evitam cate o flegma a vreunui boschetar?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!