luni, 28 octombrie 2013

American Scientist

In 15 ianuarie ac, publicam aici cateva fotografii neobisnuite - formatiuni naturale de gheata, aparute in timpul noptii in preajma locuintei noastre din Hanovra. In aceeasi zi am primit un mesaj de la Dragos Bora, care imi semnala un site, anume http://my.ilstu.edu/~jrcarter/ice/diurnal/extrude/spirals/. M-am dus acolo si am vazut ca fenomenul este destul de raspandit si, mai cu seama, ca este studiat la modul serios de oamenii de stiinta.
I-am scris profesorului Carter si i-am trimis pozele facute de mine. Mi-a multumit si mi-a cerut permisiunea sa le urce pe site-ul lui. Apoi n-am mai stiut nimic de el. In schimb, am primit, pe 12 iulie, un mail de la Tom Dunne, Contributing Art Director la American Scientist, prin care mi se cerea acordul ca revista sa foloseasca una din pozele mele. "We are about to publish an article on ice flowers by James Carter in our September/October 2013 issue. We would like to reproduce a picture of yours that you had previously provided to Dr. Carter" scria acest domn.
Desigur ca am fost de acord, dupa care iarasi n-am mai stiut nimic despre aceasta poveste. Dar pe 1 septembrie, profesorul Carter mi-a scris sa-mi multumeasca pentru ca am fost de acord cu aparitia pozei mele in articolul scris de el. Ulterior, am avut inca un schimb de mailuri cu James Carter, in care am discutat despre modul in care as putea intra in posesia unui exemplar din American Scientist. Tom Dunne promisese ca mi-l trimite prin posta, dar nu stiu din ce motiv expedierea intarzia. 
Apoi nu am mai avut nicio veste, pana sambata, cand m-am dus sa vad ce s-a mai aglomerat in cutia postala in saptamana cat am fost in Timisoara. Atunci am gasit plicul cu revista. Uite si poza facuta de mine (de fapt doar un crop, daca pot sa ma exprim astfel) - cea din stanga jos.
Iata si inceputul articolului scris de James Carter - care mi-a spus intr-un mail asa: "I was surprised to find one of my photos on the cover of the journal. (...) The article is not strong on text."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!