luni, 28 octombrie 2013

Destinul potrivnic

Pe la inceputul lunii i-am scris lui David - cel care-mi pune la punct textul povestilor in vederea publicarii pe Amazon. I-am scris pentru ca nu aveam nicio veste de la el si mi se parea ca imi lipseste ceva. Ca romanii, ma asteptam ca el sa-mi scrie la un moment dat si sa-mi spuna ca totul e OK sau ca, dimpotriva, sunt anumite probleme. I-am scris, asadar, si pe 9 octombrie mi-a raspuns astfel:
Hi Raul, yes, all is well thus far.  I will be completing this work over the coming weekend.  So expect email from me by October 15.
Thanks!
Bun, mi-am zis, totul merge conform planului. 
Numai ca pe 14 octombrie, primesc mail de la David:
Raul, sorry for the delay, but I will have the edited manuscript back to you on Wednesday 10/16. Thank you for your patience.
Excelent, ce conteaza o zi de intarziere, mi-am spus, si i-am trimis si eu un mail, cu textul: "No problem, David, tomorrow will be a better day :)"
Pe 16 dimineata, gasesc alt mail:
Raul, thank you for your patience. I must apologize again and ask for a few more days. I've been drawn away from your project due to some family issues requiring me to travel. I will be back home and on track and have your edited manuscript to you over the coming weekend, by 10/21. My apologies once again. And indeed, tomorrow will be a better day.
Best regards, 
David
Ce sa fac, i-am raspuns si eu ca totul e OK, ca nu-i nicio problema, ca il rog sa nu se grabeasca, pentru ca dupa ce am asteptat atata amar de vreme sa am o traducere buna, o saptamana in plus nu are nicio importanta etc. Si i-am mai zis ca "next week will be a better one"
Pe 23, adica acum cinci zile, primesc mail:
Raul, thanks ever so much for your patience. Family matters have been resolved and I'm back on track with your stories. I will have the revisions to you by this weekend. Thank you again. All the best, 
David
Uau! Emotii, febrilitate, dans in jurul mesei, strigate scurte, entuziasmate, etc. 
Aseara pe la 10, inca nu primisem nimic. Mi-am spus "nu-i bai, maine dimineata cand ma voi trezi, voi avea cu siguranta textul". 
Dar vai! Niciun mail de la David... Nici macar unul in care sa-mi spuna ca finalizarea lucrarii se mai amana cu cateva zile, cu o saptamana sau cu o luna.
Intrebare: in astfel de conditii, nu-ti vine oare sa te gandesti la un destin potrivnic? 
Raspuns: ba bine ca nu!
Asadar, mai astept. Poate azi, poate maine...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!