vineri, 21 noiembrie 2014

Felicitari, Ploiesti!

Cu aproximativ o saptamana inainte de turul I, aflandu-ma in tara, am facut un drum la Ploiesti cu fratele si prietenul meu Gogol. Amandoi aveam de rezolvat cateva probleme si, fiind o zi frumoasa, am hotarat sa nu mai amanam. Chiar de la intrare ne-au luat in primire niste panouri imense cu Victor Ponta. Din stalp in stalp aproape, erau bannere cu acelasi candidat. Imi pare atat de rau ca n-am avut cu ce sa fac poze,


incat nu pot descrie. Interesant mi s-a parut ca nicaieri n-am vazut si alt chip. Numai si numai Ponta.
Am ajuns in dreptul pietei centrale, am parcat si am luat-o pe jos. Ei bine, surpriza noastra a fost uriasa: niciun fel de publicitate pentru Iohannis. Am numarat in schimb doua panouri cu Tariceanu si unul cu Melescanu. Inca odata spun: regret enorm ca n-am putut sa fac poze ori sa filmez, pentru ca sunt convins ca nu ma crede lumea. Un turist venit din afara tarii si care n-ar fi stiut ca e campanie electorala, ar fi ramas interzis vazand un oras intreg acoperit cu figura unei singure persoane, cam asa cum se spune ca poti vedea la Phenian daca te incumeti sa te duci si, bineinteles, daca esti lasat sa intri.
Am intrebat cativa trecatori si mi-au explicat ca era vorba de actiunea lui Mircea Cosma, presedinte al CJ Prahova, trimis in judecata pentru acte de coruptie, omul care i-a dedicat lui Ponta celebra oda care incepe cu versul "Victor, o galaxie româna-n devenire". Desigur, mizeria nu s-ar fi putut pune in opera fara participarea primarului - un anume Iulian Badescu, traseist politic ordinar, ales, in 2008, senator PDL si trecut apoi cu arme si bagaje la PSD.
M-am bucurat teribil sa vad ca diversiunea lui Cosma nu a tinut. Ploiestenii au votat masiv cu Iohannis, demonstrand prin asta ca nu dau doi bani pe manipularile si demonstratiile de forta ale lui Cosma si ale gastii lui de pesedisti. Felicitari!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!