joi, 14 mai 2015

Arta insingurarii

La liber pentru o perioada limitata de timp, Primul meu volum de poezii
Cine doreste cartea fizica, insotita de o dedicatie, o poate comanda pe blog.



Un comentariu:

  1. Hristos a Inviat!

    Am ajuns pe blogul dumneavoastra, cautand o fotografie cu o fata care sa vorbeasca la telefon si am dat peste postarea din 19 mai 2011.

    Am rasfoitcartea prezentata aici si va fericesc pentru ca scrieti asa frumos.

    Felicitari! In primul rand pentru ca sunteti sot si tata! Si m-as bucura, daca mi-ati trimite versurile astfel incat sa le pot posta si pe blogul meu.

    Stiu ca poezia are nevoie si de bani ca sa existe, dar uneori, parca merita sa fie si daruita. Si dupa cele pe care le vad pe blog, simt ca sunteti mai mult un daruitor decat un consumator.

    M-as bucura de asemenea sa primesc un exemplar cu dedicatie, ca de la tata la fiica .

    Chiar daca nu va cunosc familia, indraznesc sa va rog sa ii imbratiati pe toti.
    Hristos ai Inviat!

    RăspundețiȘtergere

După mine!